Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0742 - "Strateegilise kauba seaduse § 5 muutmise seaduse eelnõu (958 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 15:59:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0742 - Strateegilise kauba seaduse § 5 muutmise 
seaduse eelnõu (958 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 19.6.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Kaitseministeerium

Tähtaeg: 09.07.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ed88a7f3-c7df-4e4b-9ddd-fb5841ae2b5b
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ed88a7f3-c7df-4e4b-9ddd-fb5841ae2b5b?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main